Σύνδεση
36 προϊόντα

Sneakers και παπούτσια Reebok Club C

Μετακινηθείτε προς τα κάτω
Μετακινηθείτε προς τα κάτω
Μετακινηθείτε προς τα κάτω

Club C

C για Champion και Classic. Ο Paul Brown είναι ο πατέρας αυτών των εμβληματικών αθλητικών παπουτσιών που κυκλοφόρησαν τη δεκαετία του 1980, κυρίως στο Ηνωμένο Βασίλειο, και μέχρι σήμερα, τα ροκάρουν. Αρχικά προορίζονταν μόνο για το γήπεδο του τένις, αλλά πλέον συγκαταλέγονται στα vintage sneaker icons χάρη στον διακριτικό σχεδιασμό τους και την άνεση που προσφέρουν. Τα Reebok Club Cs είναι μία από τις πιο όμορφες vintage σιλουέτες όλων των εποχών και το ίδιο ισχύει και για τη δημοτικότητά τους. Το αθλητικό παπούτσι έχει εξελιχθεί με την πάροδο του χρόνου, αλλά οι επανακυκλοφορίες και οι νέες χρωματικές αποχρώσεις διατηρούν πάντα την ίδια εμφάνιση που ο κόσμος έχει ερωτευτεί. Αυτά τα παπούτσια έχουν την ιδανική τιμή, παρόλο που είναι ανθεκτικά, άνετα και κομψά. Από τους skaters μέχρι τους rappers, τα Club C έχουν εγκριθεί και λατρευτεί. Πρόσφατα το Reebok πρόσθεσε την τεχνολογία Pump, αν και είναι λίγο ξεπερασμένη. Πρόκειται για ένα σύστημα αλλαγής της εφαρμογής που φουσκώνει τα παπούτσια για να προσφέρει στους χρήστες ακόμα πιο άνετη εφαρμογή. Τα Cs έγιναν φαινόμενο και φεύγουν από τα ράφια.

Reebok

Reebok ιδρύθηκε το 1958 στην Αγγλία, και το όνομά της προέρχεται από τη λέξη "rhebok", που είναι ένα είδος αντιλόπης. Αυτό το μοναδικό όνομα αντικατοπτρίζει την έμφαση της μάρκας στην ταχύτητα και την ευελιξία. Τη δεκαετία του 1980, το Reebok εκμεταλλεύτηκε τη μόδα της γυμναστικής και κατέκτησε ηγετική θέση στα υποδήματα αεροβικής. Το μοντέλο τους Freestyle, συχνά σε ζωηρά χρώματα, έγινε εμβληματικό στα μαθήματα γυμναστικής σε όλο τον κόσμο. Το 2005, το Reebok εξαγοράστηκε από τον όμιλο adidas, μια κίνηση που επέτρεψε στο Reebok να αξιοποιήσει τους πόρους της adidas, διατηρώντας παράλληλα την ξεχωριστή ταυτότητα του εμπορικού της σήματος. Όμως η μάρκα δεν ήταν πάντα στην ακμή τηςtest. Μερικές δεκαετίες μετά την ίδρυσή της η εταιρεία αντιμετώπισε οικονομικές δυσκολίες. Λοιπόν, δεν είναι μια εύκολη αγορά και ο ανταγωνισμός με μάρκες όπως η Nike ή την adidas είναι σαν να τρέχεις έναν μαραθώνιο ζωής. Αν έπρεπε να μετρήσουμε όλες τις αθλητικές μάρκες που έκαναν το μείγμα μόδας-αθλητισμού πραγματικότητα, θα ήμασταν εδώ για πάντα. Για να παραμείνει επίκαιρη, η Reebok είχε υποστεί αρκετές ανανεώσεις του εμπορικού σήματος με την πάροδο των ετών. Οι προσπάθειες αυτές είχαν ως στόχο να συνδεθούν με νεότερους καταναλωτές, διατηρώντας παράλληλα τη βασική της ταυτότητα.