Σύνδεση

Sneakers και παπούτσια Nike SB Dunk Low

Μετακινηθείτε προς τα κάτω
Μετακινηθείτε προς τα κάτω
Μετακινηθείτε προς τα κάτω
Μετακινηθείτε προς τα κάτω

Dunk Low

Μια γλυκόπικρη ιστορία ήττας και νίκης. Μετά από αποτυχημένες προσπάθειες στη δεκαετία του '90, όταν το Nike προσπαθούσε να διεισδύσει στη νέα αγορά, οι Reese Forbes, Gino Iannucci, Richard Mulder και Danny Supa, μια επαγγελματική ομάδα skate, ήρθαν να σώσουν το όνομα του Nike γύρω στις αρχές της νέας χιλιετίας. Συγκεντρώνουν αθλητικά παπούτσια που θα κερδίσουν τόσο την κοινότητα του skate όσο και το ευρύ κοινό των sneakerheads. Το μοντέλο βασίζεται στο κλασικό b-ball Dunks του σχεδιαστή Peter Moore. Η νέα τεχνολογία που χρησιμοποιείται εδώ είναι το Zoom Air στη φτέρνα του παπουτσιού μαζί με μια μεγάλη ενισχυμένη γλώσσα για μεγαλύτερη άνεση. Τέλος, το Nike προσφέρει ευκολοφόρετα και άνετα αθλητικά παπούτσια για skate. Η απόφαση της χιλιετίας ήταν να κυκλοφορήσει το μοντέλο σε περιορισμένο αριθμό μόνο σε αποκλειστικά καταστήματα. Αυτή η στρατηγική κίνηση εξαπέλυσε ένα απίστευτο hype με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν ατελείωτες ουρές, οι οποίες κατ' εξαίρεση εξελίχθηκαν σε ταραχές.

Nike SB

Η ιδέα για το Nike SB εμπνεύστηκε από δύο σημαντικά γεγονότα στα τέλη της δεκαετίας του 1990 - την αναζωπύρωση της δημοτικότητας του skateboarding και την κυκλοφορία του Nike Dunk , ενός παπουτσιού μπάσκετ που οι skateboarders άρχισαν να υιοθετούν για το σχεδιασμό και την ανθεκτικότητά του. Nike SB κυκλοφόρησε επίσημα τον Μάρτιο του 2002 με τέσσερις αρχικούς χρωματισμούς Dunk Χαμηλή Pro. Αυτό σηματοδότησε την αποκλειστική είσοδο του Nike στην αγορά του skateboarding. Nike SB έχει συνεργαστεί με πολλούς επαγγελματίες skateboarders, όπως ο Paul Rodriguez, Stefan Janoski, και Eric Koston, για να δημιουργήσει υπογεγραμμένα μοντέλα παπουτσιών προσαρμοσμένα στο προσωπικό τους στυλ skateboarding. Το 2023, η μάρκα λανσάρει μια άλλη συνεργατική σιλουέτα Dunk με τον Yuto Horigome - τον νικητή των πρώτων Ολυμπιακών Αγώνων skateboarding. Η αφοσίωσή της στο skateboarding έκανε το Nike SB να λανσάρει μια ειδική εφαρμογή με την ονομασία "Nike SB" για να εξυπηρετήσει την κοινότητα του skateboarding. Η εφαρμογή παρέχει περιεχόμενο σχετικό με το σκέιτ, ειδήσεις και κυκλοφορίες προϊόντων. Η μάρκα είναι γνωστή για τα δημιουργικά και μοναδικά της θέματα για τις κυκλοφορίες αθλητικών παπουτσιών. Ορισμένα θέματα περιλάμβαναν αλυσίδες fast food όπως τα McDonald's και τα Starbucks, καθώς και συνεργασίες με καταστήματα skate και καλλιτέχνες.