Σύνδεση
69 προϊόντα

Sneakers και παπούτσια Vans Old Skool

Μετακινηθείτε προς τα κάτω
Μετακινηθείτε προς τα κάτω
Μετακινηθείτε προς τα κάτω
Μετακινηθείτε προς τα κάτω

Old Skool

Το 1977, γεννήθηκε ένα εμβληματικό παπούτσι, το οποίο καθόρισε κάπως τη μελλοντική εμφάνιση του Vans. Για πρώτη φορά, μπορούμε να δούμε σήμερα μια τόσο γνωστή και σημαντική ρίγα στα πλαϊνά του αθλητικού παπουτσιού, η οποία έχει γίνει το σήμα κατατεθέν της μάρκας. Τη δεκαετία του '80, έγινε όλο και πιο δημοφιλής η εξατομίκευση αντικειμένων όπως τα παπούτσια και τα αξεσουάρ. Ίσως με ένα συνηθισμένο μαρκαδόρο. Αυτό οδήγησε τον Steve Van Doren στην ιδέα της δημιουργίας μιας έκδοσης των Old Schools σε συνδυασμό χρωμάτων με πολλά διαφορετικά υλικά και διατάξεις που να αντικατοπτρίζουν την ατομικότητα των χρηστών τους. Vans πάντα βασιζόταν στη δημιουργικότητα των καλλιτεχνών και ευδοκιμούσε χάρη στην προθυμία τους να υπερβούν το σύμπαν του Van. Στη δεκαετία του '90, χάρη στη συνεργασία με το εμπορικό σήμα Marc Jacobs, το οποίο ανήκει στη σφαίρα της υψηλής ραπτικής, το Old Skoolκατάφερε να επιδοθεί σε κυκλοφορίες με premium υλικά, κορυφαία σχέδια και κυρίως σε μια μικρή έκδοση περιορισμένων εκδόσεων. Λίγο αργότερα, ξεκίνησε μια μακροχρόνια φιλία με το Supreme, η οποία συνεχίζεται μέχρι σήμερα. Εκτός από τους skaters και τους καλλιτέχνες του graffiti, οι συγκεκριμένοι Vansky αρέσκονταν επίσης σε punk rock συγκροτήματα, τα οποία έφεραν απίστευτη προβολή απευθείας από τις σκηνές και διέδωσαν την ευαισθητοποίησή τους σε όλες τις ΗΠΑ.

Vans

Η Vans ιδρύθηκε στο Anaheim της Καλιφόρνια από τον Paul Van Doren μαζί με τους συνεταίρους του Jim Van Doren, Gordy Lee και Serge Delia. Η μάρκα αρχικά ονομαζόταν Van Doren Rubber Company. Στις 16 Μαρτίου, η μάρκα άνοιξε το πρώτο της κατάστημα και την ίδια ημέρα, 12 πελάτες αγόρασαν παπούτσια, γνωστά πλέον ως μοντέλο "Authentic", το οποίο χαρακτηρίζεται από τον απλό σχεδιασμό του καμβά και την κολλώδη σόλα από καουτσούκ. Η μάρκα αντιμετώπισε επίσης οικονομικές προκλήσεις λόγω του αυξημένου ανταγωνισμού και των μεταβαλλόμενων προτιμήσεων των καταναλωτών. Σήμερα είναι μία από τις πιο αξιόλογες μάρκες streetwear με πλούσια ιστορία, ειδικά στην κοινότητα του skating. Από την ισχυρή της σύνδεση με το άθλημα η Vans έχει ανοίξει σε διάφορες τοποθεσίες κλειστά skateparks, γνωστά ως "House of Vans", παρέχοντας χώρους στους skateboarders για να εξασκούνται και να συμμετέχουν σε πολιτιστικές εκδηλώσεις. Ενώ το skateboarding παραμένει στον πυρήνα της ταυτότητάς της, η Vans έχει επεκτείνει τη γκάμα των προϊόντων της και περιλαμβάνει διάφορα shoe styles, apparel, accessories, και συνεργασίες που ανταποκρίνονται σε ένα ευρύ φάσμα τρόπων ζωής και προτιμήσεων μόδας.